december

22 december, 2012 § Lämna en kommentar

Det är inte här jag är som mest flitig, det är en sak som är säker. Önskar jag var en något mer aktiv bloggare, inte för att jag tror att många skulle underhållas men det är alltid kul att gå tillbaka i tiden, läsa lite och skämmas lite mer. Sen skulle Maja, om några år, har något att skratta åt…

Jullov från skolan. Känns skönt, dock lite tomt. Sjukt glad (och stolt) att jag kammade hem högsta betyg. Det höjde min motivation inför nästa kurs, Business Finance, ganska mycket.

 I måndags var det min 24årsdag och jag fick, till ganska stor förvåning, fira hela helgen. Mormor, syster och mamma var här och tillsammans med Maja åkte vi i fredags över till CPH och Tivoli. Finare julstök får man leta efter. I lördagskväll bjöd Maja mig och Rebbe på Wallmans Salonger. Sicket firande, bästisar, sjukt (mycket) god mat, perfekta platser och en sång bara för oss. Hotellfrukost, en riktig bra start på söndagen. Sa hejdå till familjen. Vid lunch kom Jim, vi handlade julklappar till kvällens julklappslek för såklart kunde vi inte ha gjort det någon av de andra tusen dagarna innan… Vid 18-tiden trillade några andra kära in. Julmys, julmusik, julsnacks och julklappar. Awesome kväll. Att sen åka med sin kärlek hem och få (somna &) vakna på sin födelsedag bredvid honom gjorde inte saken värre.

Image

Jag är inte världens bästa på att skriva (jo, tack vi vet tänker ni.). Kan säkert om jag vill men den energin lägger jag på annat. Det blir lite huller om buller, från det ena till det andra, missar komma där komma ska vara och lägger till komma där komma inte ska vara osv.

Okej, så what else? Fick ett vykort på posten idag, från Hasse i Affe. Blev SÅ glad! Kära vän, vad vi saknar dig. Hasse är typ lika bra på att uppdatera sin blogg som jag. Eller kanske lite bättre. 

Åh, nu blev jag trött. Ska visst tvätta imorgon… bitti.

En sak till bara…
J.a.g.ä.r.n.o.g.e.n.a.v.v.ä.r.l.d.e.n.s.l.y.c.k.l.i.g.a.s.t.e! 

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande decemberEmelisa.

Meta

