IHM Business School

7 november, 2012 § Lämna en kommentar

Jag läser min första termin av fyra på IHM. Vilket fö är världens bästa skola. Jättebra service och toppen lärare, lär mig mer än vad som verkar få plats… :).

Nu läser vi (jag) Business Management och jag måste ta och välja vad jag ska läsa i vår. Jag har två valfria terminer innan den fjärde och sista som består av ett examensarbete. Är dock extremt förvirrad över vad jag ska välja. De kurser som jag står och stampar mellan nu Business Finance och Operativ Marknadsföring. Det lutar nog rätt mycket åt den förstnämnda. Till i höst är det Strategisk Marknadsföring och Verksamhetsstyrning jag måste välja mellan och man kan väl säga som så att jag har ingen aning. Kan egentligen välja fritt mellan dessa fyra och även projektledning som jag redan valt bort men vill gärna läsa en kurs i vår och en i höst. Önskade att någon bara kunde säga ”kombinerar du denna med denna kan du bli detta och kombinerar du…”. Egentligen vill jag kanske starta mitt eget. Måste bara fila på min toppenidé först. Flumfortsättningen följer.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande IHM Business SchoolEmelisa.

Meta

