il week end

6 november, 2012 § Lämna en kommentar

Image

 

Nyvaken efter att ha slocknat i två (!) timmar. Hör verkligen inte till vanligheterna. Inte ens när jag är sjuker, som jag i och för sig är nu. Aja, skönt vad det i alla fall.

Helgen har varit en av de bästa på länge. I fredags skrattade vi så sjukt mycket att vi helt enkelt inte orkade mer. Typisk fredagskväll hemma hos oss, först Xfactor och mys sen bara spårar det totalt. Älskar det. Lördagen blev det presentfixande sen ganska tidigt iväg på fest. Maja och jag gick först en sväng förbi Rebecca och Mattias innan vi alla tog hem till Andreas Hans Leif Hasse Hansson som hade ordnat med födelsedags-/hejdåfest innan sin tur till Afganistan (Affe). I vanlig ordning blev det lekar och annat bus innan vi gick ut och dansade. Att mitt lag vann hör kanske inte till ovanligheterna men inte mindre kul blev det för det. 😉 Ute var det minst lika kul, mycket flum. Vi tretiden dök J upp som tyckte vi skulle åka hem till honom istället för att gå hem till mig. Vi somna till på tåget och höll på att missa att kliva av hahah. Det var kul. Söndagen blev, kanske inte så oväntat, lugn. Maja och jag myste i soffan och tyvärr skulle Rebbisen jobba. Åkte tillbaka till Jimbo (haha) på eftermiddagen och vi lagade världens godaste korv stroganoff. Sen däckade jag vid tio och så var helgen slut…

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande il week endEmelisa.

Meta

