forza italia

18 juni, 2012 § Lämna en kommentar

Det var total chock för min del när jag satte på TV4 och möttes av spanska och kroatska matchtröjor, nästan i alla fall. Vart i tusan var Italien-matchen? Hade jag varit så dum och sett fel och nu missat den? Nej. Men sen när går två matcher samtidigt? Har jag missat något? Fick inte se på TV4play, har inte premium. Kunde heller inte se på DR.dk och inte visade Rai något på sin hemsida. Nu fick jag istället streama och se matchen i en aningen suddig variant. Kul. Men kul att bästa Italien vann! Baci

Image

Snyggis Marchisio

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande forza italiaEmelisa.

Meta

