neggo

26 april, 2012 § 2 kommentarer

Att packa är sjukt tråkigt och att flytta är sjukt jobbigt. Hade gärna sett att dessa dagar var över redan nu. Packandet tar aldrig slut! Hur mycket grejer kan man lyckas samla på sig egentligen? Galet. Inte nog med att det här är trist, är förkyld och har ett mindre ryggskott också. Perfekt tajming. Jaja, jag har i varje fall inte feber. Peppar, peppar.

§ 2 svar till neggo

  • Maria-Alexandra skriver:

    Jaha vart ska du flytta då?
    I London flyttade jag 4 gånger på 4 år och jag var alltid lika förvånad hur mkt saker jag lyckades samla på mig… Dock är jag inte vidare duktig på att slänga…
    kram o trevlig helg

  • Johanna skriver:

    Skriv någonting någon gång Gunnar!

    /Gunnar 2 som går in på din blogg varje dag.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande neggoEmelisa.

Meta

