Inte bara nya solisar…

16 april, 2012 § Lämna en kommentar

20120416-201934.jpg

Efter att ha varit hos frisören hamnade jag på Åhléns, gick därifrån med en ny väska. Trillade in i massa andra affärer men hittade som tur var inget jag ville ha. Sist men inte minst gick jag in på Zara och kom ut med en kanske alldeles för dyr jacka/kofta/kavaj (under vilken kategori nu denna hamnar). Fin är den i alla fall. Värt vartenda CSN-öre. Vårpresent till mig, från mig. Solglasögon från bästa mamsen.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Inte bara nya solisar…Emelisa.

Meta

