L’amore vero non fa ruggine… Nej, tjena, jag märker det. Berätta det till någon som inte vet det istället.

15 april, 2012 § Lämna en kommentar

Okej, nu ska jag skriva något väldigt väldigt lökigt men väldigt väldigt sant. Är aprädd att vår Rom-resa ska vända upp och ner på min tillvaro, att jag ska få ångest för att jag är här och inte där. Bor i fel land helt enkelt. Felplacerad. Vore rätt komiskt.

Saknar Sicilien lite också. Eller rätt mycket idag faktiskt. Saknar att bara vara där. Saknar motorväg A19 och A29. Saknar att bli arg på alla för att jag tycker de är puckade och att jag är världens smartaste som ALLTID har rätt. Saknar värmen, stämningen och havet. Saknar bergen som det brinner på ibland. Saknar dock inte de läskiga hundarna som springer längs med vägen.

Saknar nog hela det där dumma landet idag.
Gjorde en annan sak idag också som jag inte vågar erkänna. Men såklart inom samma ämne…

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande L’amore vero non fa ruggine… Nej, tjena, jag märker det. Berätta det till någon som inte vet det istället.Emelisa.

Meta

