Några steg i rätt riktning

11 april, 2012 § Lämna en kommentar

För ett tag sen lät det lite förvirrat på karriärsfronten. Som vanligt jag som inte kunde bestämma mig vad jag verkligen ville göra. Dock har de senaste fem veckorna varit något av ett breakthrough i, vad man skulle kunna kalla, mitt överambitiösa karriärsliv. Lika ambitiös som tidigare men lite mer fokuserad på en sak och där inget annat intresserar mig alls. (Okej, om Reinfeldt skulle fråga om jag ville bli utrikesminister hade jag inte tackad nej.) Praktiken, som jag inte hade tänkt att göra förens i slutet av utbildningen, är firrad och jag vill börja NU (även om tiden till det inte direkt finns exakt precis just NU…).

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Några steg i rätt riktningEmelisa.

Meta

