skaka rumpa vs superslimma kroppen

10 april, 2012 § Lämna en kommentar

Inget går upp mot beslutsångest. Något väldigt förekommande i mitt kära liv. Just nu är det om jag ska gå på Zumba kl. 17.00 eller om jag ska gå på CX WORKS 17.00 och sen Functional Moves 17.30. Det vill säga vara duktig och träna två pass när jag ändå är igång eller om jag ska skaka rumpa i en timma, just for fun. Tror det blir skaka rumpa. Tränade Body Pump igår och det känns i mucklerna idag om man siger så.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande skaka rumpa vs superslimma kroppenEmelisa.

Meta

