Gran Canaria, bby

17 mars, 2012 § Lämna en kommentar

Åh jag är så glad! På måndag ska jag på äventyr, semester, plugga-i-varmare, byta miljö. Ja, kalla det vad du vill. Packar just nu väskan för att åka och hälsa på mina kära på Gran Canaria. Har dock inte köpt någon hembiljett ännu, vilket gör att det känns mer äventyrligt än vanligt. Får fixa på plats. Tänkte att istället för att sitta hemma och plugga, där jag störs av diverse borrmaskiner hela tiden, kunde jag lika gärna göra det vid poolen på GLP.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Gran Canaria, bbyEmelisa.

Meta

