Prima ballerina

2 februari, 2012 § 1 kommentar

Pilé, plassé, tredje position och allt vad det nu kan tänkas heta susar runt i min hjärna. Igår var det premiär för Maja och mig på baletten. Det var kul, riktigt kul! Det kändes något enormt i benen så om jag har stelnat till i träningsvärk tills i morgon är jag inte förvånad. 

Igår kom även första snön hit, dock ingen snöstorm utan bara några få fina flingor. Inte mycket som ligger kvar idag. Det har även blivit extremt kallt. Fryser konstant = längtar till våren. Och när våren kommer, kommer också vi till ROM!

Image

§ Ett svar till Prima ballerina

  • Camilla skriver:

    Åh, vad roligt att du har börjat med balett!! Har du dansat tidigare eller har du börjat som vuxen *nyfiken*. Jag har dansat under min uppväxt och det händer att jag saknar baletten.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Prima ballerinaEmelisa.

Meta

