15 januari, 2012 § Lämna en kommentar

Av ren slump (eller jäkla tur!) såg jag igår att de kurser  jag ska läsa i Företagsekonomi 1 i höst (ska läsa två av fyra nu i vår) är borttagna… Detta betyder då att det inte finns någon som helst mening med att läsa de två första. Eftersom jag redan ska läsa ett annat program på heltid så gör det väl inte direkt så fasans mycket men kul om jag stått där i vår för att söka till hösten och sett det då. Nej, då kombinerar jag nog hellre det jag ska läsa nu med Matte C för att sedan kunna söka vilken kurs jag vill. Jäkla djungel det här! Tur att jag har mina planer, listor, ambitioner etc.

Nu, ut på långpromenix.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Emelisa.

Meta

