9 januari, 2012 § Lämna en kommentar

Jag.vill.ha.sol.NU.Snälla…

Det är över två år sedan jag jag var ledig i mer än en vecka i stöten. Är inte det rätt länge? Kan inte säga att att det var speciellt många av de där enveckorsvacanzerna heller. Det värsta är att jag känner nu att jag just denna vecka kunde ha dragit iväg men trodde det var omöjligt på grund av jobb. Vilket det kanske inte alls hade varit… Ja ja, ingen idé att tänka mer på det nu. Funderar istället över var somrarnas semestrar ska gå till. Ja, jag tänker åka på vanlig hederlig charter minst två gånger! Mina enda krav är en lång, fin och vit sandstrand, sol och gärna över 30 grader. Och jag tänker INTE åka till Turkiet.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Emelisa.

Meta

