8 januari, 2012 § 2 kommentarer

Helgens jobb har gått fint, det var roligt, speciellt i lördags när allt gick i ett. Timmarna rusade förbi. Nästa vecka blir min sista ”vanliga” jobbvecka, sen börjar skolan (?!)… Just nu känns det rätt overkligt och väldigt lång borta men det ska bli spännande. Känns som om detta år kommer att bli ett år med mycket förändring, val och andra viktigheter så det är bara att försöka hänga med.

Vet inte om mäklare är det jag ska bli men känns ändå som en bra början och kurserna jag kommer att läsa första året kommer jag, om jag skulle ångra mig, ändå att ha nytta av om jag väljer att göra mitt egna program och ta en Bachelor i företagsekonomi. Lång mening, hade inte gillats av svenskafröken.

Till något helt annat. Igår hade Maja och jag världens bästa myskväll. Skrattanfall är inte särskilt ovanliga i mitt liv, och tur är väl det, men gårdagens megaattack tar nog priset. Kändes som jag skulle explodera. Detta kan vi leva på ända till mars om så skulle behövas. Tack Maja, Ajilu (Aioli), Snygg-Ryan, filmerna och de attackerande pizzakartongerna ute på gatan.

§ 2 svar till

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Emelisa.

Meta

