2 januari, 2012 § Lämna en kommentar

Kan inte för världen förstå varför jag om och om igen envisas med att gå på spinning. Varenda gång (utan undantag), efter max fem minuter, börjar jag titta på klockan och vill inget hellre än att de resterande 55 minuterna ska ticka på som bara den. I morgon ska jag i varje fall inte gå på spinning. Vägrar. Nej, ska slita på Functional Moves istället. Mycket roligare.

Kan inte folk bara sluta att tjata om nyårslöften. Vi vet att 98 % av er inte kommer att hålla de ändå. Jag har inget nyårslöfte, däremot har jag en massa andra löften, mål och viktigheter att pyssla med. Ulrika och jag äter inget gotte förens den 13:e januari. Har inget med nyår att göra. Startade den 30:e… Fredag till fredag. Två veckor. Skitjobbigt men nödvändigt.

 

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Emelisa.

Meta

