35 garder

12 oktober, 2011 § Lämna en kommentar

Jag smälter här i värmen och älskar’t. Idag har jag min första lediga dag på min lilla minisäsong. Spenderat några timmar vid poolen, skadar ju inte att bättra på den icke existerade brännan. Nej, men kroppen mår bra av sol och värme. I alla fall min kropp. Vette tusan hur man lever utan det… Nu tänkte jag gå och köpa mig något gott att äta sen har jag lite att fixa innan det är dags att ta trappan upp till gymmet. I morgon blir det jobb igen och andra Emelisan ska ordna med kvällsaktivitet, på fredag ska vi på Garbos och på lördag är det dubbel transfer som gäller. Och så fortsätter det… 🙂

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande 35 garderEmelisa.

Meta

