hjärta

29 september, 2011 § 1 kommentar

Sitter och smaskar Polly. Bland det godaste jag vet. Här hemma ser det ut som ett bombnedslag, total flyttkaos. Men not for to long! I morgon kommer bästa mamma och syster hit och ska hjälpa mig. Vi ska ha världens mysigast helg innan jag beger mig söder ut.

Min finaste och sötaste lilleplutt.

Finaste mamma med lillprinsen.

§ Ett svar till hjärta

  • Mormor! skriver:

    Mitt hjärta! Det kan jag ju fixa med Fredrik och ta med när jag kommer! Han skickade med lite godis nu,bl.a.Polly,Vilken sort gillar du bäst? Provat senaste Rockpollyn(Inte så förtjust i lakrits) Ha det nu så bra de här veckorna och så syns vi när du kommit hem! Ta väl hand om dig! PussoKram!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande hjärtaEmelisa.

Meta

