25 september, 2011 § Lämna en kommentar

Har kikat runt på diverse möbelsidor i hundra år snart för att hitta de rätta matmöblerna (kallas så?)… Tror att jag kan ha hittat det bord jag vill ha, ett vitt ovalformat från Mio men är kluven på vilka stolar. Eller formen är jag väl hyfsad överens med mig själv om, problemet är bara i vilken färg. Vita är ju enklast men är lite sugen på någon riktig färg. Skulle jag ändå välja vita kan jag alltid köpa någon cool matta… Ja, och så här kan man hålla på hur länge som helst. Blir nog bra till slut. Ciao!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Emelisa.

Meta

