16 september, 2011 § Lämna en kommentar

Hade en fantastisk semester, just vad jag behövde. När jag landade på MMX i tisdags mötte jag hösten för första gången, på riktigt, sedan 2007. Maj gadd. Tur att vi bara ska hänga i några veckor, hösten och jag. Snart lite jobb på annat håll.

Fredagskvällarna har börjat bjuda på Skavlan igen. Så bäst! Och nu ligger jag och tittar på filmen Cocktail. Myskväll it is!

Sådär, då har jag skrivit några obetydande rader som jag säkert kommer att glädjas åt om några år. Tittade faktiskt igenom min blogg igår som jag hade mellan 2006 & 2009. Många fina minnen som fick hjärtat att slå lite extra sådär på torsdagskvällen.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Emelisa.

Meta

