17 juli, 2011 § Lämna en kommentar

Kul väder Malmö har att erbjuda. Ska en sommar verkligen vara så här? Jag kan i sådana fall inte förstå hur folk överlever i detta land…  och hur ska jag själv överleva? Sist jag spenderade s0mmaren i Sverige var år 2007 och inte kan jag minnas att det var som höst var och varannan dag. Men man minns väl det man vill minnas. Nu tänkte jag ge mig ut på en längre joggingtur, sedan blir det matlagning, soffhäng och att drömma sig bort heeela dagen. Härlig söndag.

En liten, bekymmersfri och ovetande krabat.  

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Emelisa.

Meta

