28 maj, 2011 § Lämna en kommentar

Något som är sjukt irriterande är när man inte kan sova. När jag ligger och vrider och vänder på mig i timtal. Det värsta är att sådant bara händer när jag vet att jag ska upp tidigt dagen där på. Inte nog med att jag hade svårt att somna igår, jag vaknar 04.30 och kan inte somna om. Kul. Verkligen jättekul. Nu känns huvudet tungt som sten men inget att göra åt det. Kanske kan jag sova lite på tåget. Troligtvis inte. Ajökens.

Inte lika nöjd tös som vaknat idag. Och inte lika brun heller för den delen.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Emelisa.

Meta

