non dimenticare una storia che vale

26 maj, 2011 § Lämna en kommentar

Allora… efter två veckors träningsuppehåll på grund av ryggont (som inte riktigt vill gå över men skit samma) har jag precis gjort ett litet träninsgförsök. Jag tog mig ut i stormen och sprang ynka 2 km men i ett hyffsat högt tempo. Jag har inte ondare än vad jag hade innan så det känns skönt. Det är nog dags att börja röra på sig lite smått igen. Det ska bli kul, har längtat efter att få slita och svettas lite.

Annars rullar livet på. Jobbmässigt så har jag fått två nya destinationer att pyssla och haft många roliga stunder tack vare söta kollegor. Har tagit ett litet steg mot framtiden, får utvecklas senare. Haft en skön helg med blandat annat ordspel (jag vann) i parken. Till helgen blir det en sväng hem till mamma för lite kvalitetstid men även besök hos farbror doktron och tandläkaren. På tall om doktor och läkare fick jag idag frikort/högkostnadskort efter många gånger hos kiropraktorn.

Nu, duschen.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande non dimenticare una storia che valeEmelisa.

Meta

