Förändring är ett livsvillkor

24 april, 2011 § Lämna en kommentar

Jag är tillbaka från Turkiet. Även om vi jobbat nästan hela tiden har jag haft det jättemysigt med tjejerna. Tror dock aldrig jag kommer åka tillbaka till Turkiet igen. Många älskar det, jag gör det inte. Efter flygresan bar det direkt hem för en eftermiddag i tvättstugan som varvades med andra sysslor som storhandling, uppackning etc. I morgon blir det en löparrunda innan en dag i Helsingborg med min Julia. Vi har planer att smida. Skål!

En ledtråd.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Förändring är ett livsvillkorEmelisa.

Meta

