16,5 km

30 mars, 2011 § Lämna en kommentar

Första träningspasset i Malmö och på Forum blev ett spinningpass där jag tog mig ”så långt” som 16,5 km. Det tyckte jag var var ritkgit bra men så såg jag andras skärmar som visade 18, 19 och 20 km. Det var trots allt premiärpasset som varken tillhörde ett Nybörjar-, Lätt- eller Medelpass utan Svår. Jag är nöjd. I morgon kväll blir det ”teammiddag” så nästa träningspass blir väl på fredag eller lördag.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande 16,5 kmEmelisa.

Meta

