storebror

29 mars, 2011 § Lämna en kommentar

Zappade lite mellan TV-kanalerna och hamnade på TV11. Där visas just nu Big Brother. Nu har jag tittat ungefär fem minuter och kan verkligen inte förstå hur man kan skämma ut sig så. Inte för att de är med just i det här programmet (när jag bodde i Milano tittade jag ofta på den italienska versionen som faktiskt efter tio eller elva säsonger är underhållande och bra) utan för hur de beter sig. Det finns inget underhållande med personer med så pass låg intelligensnivå. Det är bara sorgligt. Nu säger jag inte att alla är så, jag har trots alla bara tittat i fem minuter men vem bryr sig. Jag byter kanal.

Till något helt annat. Gran Canarias bästa och mest annorlunda  restaurang (som jag provat på) är Samsara. Verkligen något helt annat! Den är jättesvår att beskriva utan måste upplevas på egen hand. Menyn består av flera väldigt genuina rätter från alla världens hörn och dom är även stora så du kan dela på dom. Det finns inga speciella för- och varmrätter utan det väljer man själv. 

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande storebrorEmelisa.

Meta

