Annoiata

27 mars, 2011 § Lämna en kommentar

Nu kan jag nog inte bli mer rastlös. Imorgon kommer det övergå till att jag blir bekväm i detta och sedan folkskygg. Det var inte direkt rätt vecka på året att bli sjuk. Fast å andra sidan är jag glad att det inte var under min sista vecka på GC. Det hade varit ännu mer sorgligt. Nu kanske jag borde gå och lägga mig. Det är ju trots allt bara lördag. Normalt sett en lördag hade vi.. tänkte skriva varit trötta efter dagens ankomst (vilket i och för sig hade varit sant) men nej, vi hade inte gått och lagt oss för att ”spara oss” till måndagens bravader, vi hade gått ut ändå. Nu går jag och lägger mig.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande AnnoiataEmelisa.

Meta

