Från en rastlös själ

25 mars, 2011 § Lämna en kommentar

Inget nytt att Jensen flyttat till Sverige. Lämnat LPA, lämnat guidelivet och lagt guideleendet på hyllan. Min hemresa blev försenad, 24 timmar och 20 minuter. Jag fick jobba in i det sista med något som ligger mig varmt (?) om hjärtat, nämligen flygförseningar. Jag blev halshuggen men stog på mig, jag fick skit men stog på mig, jag fick beröm och tackade.  Det var dock många gånger under desssa timmar som tanken slog mig att Gud vill nog inte att jag ska göra detta. Det är inte meningen att jag ska hem. Om det nu är meningen eller ej återstår att se. Jag har varit i Malmö i en vecka, än så länge känns det bra, mycket bra. Tråkigt bara att vara sjuk men sådant går ju över, oftast i alla fall.

adios.

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Från en rastlös själEmelisa.

Meta

