På hemlig ort

4 november, 2010 § Lämna en kommentar

I kväll blir det iväg på middag med hela teamet på en än så länge hemlig plats. Vad vi vet är att, om vi vill (jag vill nog inte), kan vi ha högklckat och klänning. Vi bli hämtade av en minibuss utanför kontoret och ska sedan iväg och äta och dricka. Spännande! Kanske blir det en utekväll på det? Vi får se helt enkelt. I så fall blir det en utav de första gångern apå denna ö.

I natt/morse vaknade jag klockan 05.00. Började tänka och oroa mig för framtiden, skola och sånt (som vanligt) och kunde inte somna om förens det nästan var dags att gå upp. Men jag har tur som har världens bästa F som alltid lyssnar och hjälper till när jag styr och ställer, planerar och trixar. Även om han kanske bli lite tokig av att höra allt. Men men, det är så vissa är! Eller hur, Julius?!

Nu blir det mer jobb sen hem och föra sig i ordning för kvällen!

Ciao!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande På hemlig ortEmelisa.

Meta

