Do you remember Milan?

3 november, 2010 § 1 kommentar

Idag uppdaterar jag av två anledningar.
1. Min vän Julius gillar’t.
2. Jag har inget bättre för mig.

Jag tror att vi är klart överens om att vi båda saknar Milano. Vi har precis påmint varandra om våra kära tider när vi åt en alldeles för dyr brunch och om den där dagen då allt konstigt hände. Bland annat kom två snubbar fram och ville fota våra fotsuler. Hur wierd är inte det lixom? Tiden där uppe i norr var alldeles för kort (gillar att jag kan kalla Milano för uppe i norr). Men vem vet, vi kanske får busa ihop i någon mer cool stad?!

Snart ska jag ta en taxi hem. Innan middagen ska jag ta mig från mitt rum, traska en våning upp och gå och gymma! Duktig, jag vet!

§ Ett svar till Do you remember Milan?

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande Do you remember Milan?Emelisa.

Meta

