lördag

28 augusti, 2010 § Lämna en kommentar

I dag är jag verkligen inte på något vidare humör, usch. Det har varit så mycket den här veckan så det kanske är därför. Är nog ganska trött. Hur som haver, på måndag kommer Julia och jag längtar verkligen jättemycket. Ny vecka, ny energi!

I går kväll, på väg hem från Cefalù, fastnade vi i bilkö, olycka som vanligt. Medan vi satt fast hade jag och F ett ganska långt samtal. De sakerna vi pratade om känns så overkligt. Den som lever får se..

Nej, nu orkar jag inte skriva mer utan ska gå hem efter en lång arbetsdag. Imorgon är jag ledig!

Kommentera

Vad är detta?

Du läser för närvarande lördagEmelisa.

Meta

